Czym są tak zwane nowe media
Media dziś to przede wszystkim telewizja, prasa i radio. Ale ostatnich latach pojawiły się również tak zwane nowe media. A do nich można zaliczyć przede wszystkim Internet. Z Internetu najchętniej korzystają młodzi ludzie. Jednak do Internetu powoli przekonują się również starsi. Dlatego, że Internet ma tylu odbiorców pojawia się tam coraz więcej reklam. Jeśli są odbiorcy, to reklama może być skuteczna. Im większe zainteresowanie, tym lepsza i skuteczniejsza może być reklama. Jednak sama liczba odbiorców to nie podstawowy warunek skuteczności reklamy. Reklama w każdej postaci musi być ciekawa i trafiać do właściwych odbiorców. Przykładem są bloki reklamowe w czasie antenowym w telewizji. W czasie kiedy emitowane są bajki dla dzieci reklamy są adekwatne do wieku widzów. Inne reklamy można zobaczyć wieczorem, kiedy przed telewizorami zasiadają starsi widzowie. Specjaliści z zakresu reklamy dokładnie analizują kiedy najlepiej umieścić określoną reklamę. Reklama musi być dobrze zrobiona, ale również umieszczona we właściwym miejscu.