PRAWDZIWA FURORA

Prawdziwą furorę w ostatnich latach zrobiły wśród dzieci teleturnieje, zwłaszcza te, w których w krótkim czasie zdobyć można wartościowe materialne nagrody lub pieniądze, np. Koło fortuny, Familiada \ Śmiechu warte. Ani razu w dziecięcych wypowiedziach nie pojawiły się teleturnieje o odmiennym charakterze, takie jak Wielka gra lub Miliard w rozumie. Osobną kategorię programów TV łubianych przez dzieci stanowią reklamy, czemu poświęcona została dalsza część niniejszej książki. W tym miejscu stwierdzić należy jedynie, że ten typ telewizyjnego przekazu cieszy się popularnością wśród badanych dzieci, zwłaszcza wśród przedszkolaków. Dzieci wyraźnie zaakceptowały tę nową przecież formę telewizyjną.

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz