WIELE POCHLEBNYCH OPINII

Wiele pochlebnych opinii zebrały polskie programy cykliczne, takie jak Ciuchcia, Tik-Tak i 5-10-15 (określane przeze mnie jako programy cykliczne o charakterze rozrywkowo-edukacyjnym). Na podstawie powyższych preferencji widać, że dzieci w programach kierowanych do nich cenią głównie humor, pogodny nastrój i wartką akcję. Zastanawia fakt, że niewiele, bo tylko 6 głosów, otrzymała powszechnie ceniona Ulica Sezamkowa. Być może zawiniła tu nieodpowiednia pora emisji, zaraz po bardzo popularnej audycji 5-10-15.Prawdziwą konkurencję dla oferty TVP kierowanej intencjonalnie do dzieci stanowią programy dla dorosłych. To one są najchętniej oglądane przez znaczną część dziecięcej publiczności.

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz