WYBÓR PRZEDMIOTU BADAŃ

Niektórzy uważają nawet, że mówienie o perswazyjnym wymiarze relacji dziecko-reklama jest mało istotne, ponieważ dzieci oglądają reklamy niezależnie od tego, jaki produkt jest reklamowany, a ich zachowania konsumenckie nie zawsze mają związek z reklamami oglądanymi w TV. Filmy reklamowe są traktowane przez młodych widzów przede wszystkim jako komunikaty kulturowe i dzieła sztuki.Polska bibliografia dotycząca relacji dziecko-reklama jest na razie skromna. O reklamie i dziecku oprócz wymienionych wcześniej. Najważniejsze przesłanki wyboru przedmiotu badań przedstawiają się następująco:W ostatnich kilku latach w polskiej rzeczywistości wzrosło realne znaczenie wychowawcze mediów elektronicznych (przede wszystkim telewizji), będących źródłem doświadczeń i przeżyć dziecka Doświadczenia te często wyprzedzają intencjonalną edukację szkolną.

 

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz