ZE STRONY DOROSŁYCH

Pewne jest, że większość badanych dzieci nie ogląda telewizji krócej w dni wolne od nauki—jedynie 17 dzieci na 105 dotyczy taka sytuacja (16 ogląda krócej, a 1 nie ogląda wcale). Prawie połowa wszystkich dzieci (46) ogląda wówczas telewizję tak samo długo jak w dzień powszedni, w tym 19 przedszkolaków (na 30). Również prawie połowa badanych dzieci (42) ogląda telewizję w soboty i niedziele dłużej niż w zwykły dzień (15 zdecydowanie dłużej, 27 raczej dłużej). Ten wynik świadczyć może o   tym, że dzieci te nie otrzymują ze strony dorosłych dostatecznie interesującej oferty spędwolnego czasu.  Rodzice, będąc w dni wolne od pracy w domu, raczej nie poświęcają czasu dzieciom, ale odpoczywają bądź wykonują niezbędne prace domowe (wg wypowiedzi rodziców).

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz