OGROMNE MOŻLIWOŚCI

Toscani docenia ogromne możliwości oddziaływania różnych form reklamy na współczesnego człowieka, traktuje ją jako ważną część sztuki, kultury XX w. oraz wierzy w jej potencjał jako potężnej formy społecznego i międzykulturowego komunikowania — uważa ten obszar za nie w pełni wykorzystany. Jego zdaniem reklama, równolegle z realizowaniem swych pierwotnych, komercyjnych celów, może i powinna uczestniczyć w swoistej globalnej edukacji, przeciwstawiać się nietolerancji, agresji, totalitaryzmowi, wojnie, uwrażliwiać sytych i zadowolonych ze swego bytu na rozgrywające się tak naprawdę obok nich ludzkie tragedie — działać w kierunku międzykulturowego poznania i zbliżenia.

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz