Jak daleko można się posunąć w reklamie
Reklama otacza nas zewsząd, w radio, w telewizji, w każdym czasopiśmie, czy na mijanym bilbordach. Jej zadaniem jest zachęcić nas do kupna, spróbowanie produktu i dlatego twórcy reklam prześcigają się w tworzeniu obrazów które mają skusić potencjalnych konsumentów. Bardzo często ostatnim czasy zdarza się, ze reklamy nie przedstawiają rzeczywistego produktu, lub jego działania, mamiąc nas poprawionymi w Photoshopie modelkami, lub usunięciem ekspresowym usunięciem plam. Nagminne stało się to zwłaszcza w sferze reklamy, gdzie modelki są obrobione programami komputerowymi do tego stopnia, ze pewnie trudno im samym się rozpoznać, a podkład czy tusz do rzęs daje efekty tak spektakularne, ze żadna z Pań nie może się oprzeć przed zakupem, ponieważ również chciałaby wyglądać jak modelka z czasopisma. I w ten sposób rodzą się niezadowoleni klienci , którzy zwabieni atrakcyjną reklamą kupują produkt, który w niczym nie przypomina tego z gazety lub z telewizji. Na tym przykładzie dokładnie widzimy, że nie powinniśmy ufać reklamom, a przy zakupach kierować się własnym doświadczeniem.