MOŻLIWOŚCI REALIZACYJNE

Jej możliwości realizacyjne oraz stała obecność i powtarzalność sprawiają, że slogany i obrazy, którymi operuje, zapadają w większym iub mniejszym stopniu w pamięć wszystkich oglądających telewizję, czy tego chcą, czy nie. Postaci reklamowe stają się, po którejś z rzędu emisji, kimś znajomym, budzącym sympatię i często przeciętny widz identyfikuje się z nimi. Telewizja jest dziś najistotniejszym obszarem kontaktu człowieka z komunikatem reklamowym — polskie badania (M. Gołka)pokazują, że reklamy w TV ogląda 92% widowni. Co z tego taktu wynika, to zupełnie inna sprawa, niemożliwa chyba do całkowitego wyjaśnienia.Na zakończenie chciałbym wspomnieć krótko o najnowszej i najbardziej dynamicznie rozwijającej się formie reklamy — reklamie w komputerowej sieci Internet.

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz