NIEPEWNY RYNEK

Jeśli rynek jest niepewny, firma ta nie będzie miała tego rozeznania. Dlatego też nie może planować. Jeśli wskutek rozwoju technologii i związanej z nim specjalizacji rynek staje się coraz bardziej niepewny, to planowanie przemysłowe będzie możliwe w coraz mniejszym stopniu, chyba że rynek również podda się plano­waniu. A zatem działalność planistyczna firmy jest skierowana w znacznej mierze na ograniczanie lub usuwanie wpływów rynku. Jest wiele sposobów radzenia sobie z wzrastającą niepewnością rynku. Nie wszystkie jednak żądają zastąpienia rynku czymś innym. Jeśli dany towar nie ma dużego znaczenia, to można nie brać pod uwagę niepewności rynku.

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz