PROBLEMATYKA BADAWCZA
Relacje zaprzyjaźnionych rodziców oraz dyskusje prowadzone w ramach zajęć dydaktycznych na Wydziale Pedagogicznym UW ze studentami zaocznymi, pochodzącymi z różnych stron Polski, pracującymi w przedszkolach, klasach I-III, domach kultury i innych placówkach zajmujących się animacją społeczno- -kulturalną W podjętych badaniach głównym celem poznawczym było ustalenie, jakie miejsce w życiu współczesnego polskiego dziecka zajmują telewizyjne filmy reklamowe. Aby ten cel zrealizować sformułowałem 5 podstawowych problemów badawczych, zawierających bardziej szczegółowe zagadnienia: Jakie jest miejsce telewizji w życiu badanych dzieci?Aby odpowiedzieć na to ogólne pytanie należało zbadać i przedstawić następujące zagadnienia: częstotliwość kontaktów z telewizją i czas poświęcany tej czynności przez dzieci; sposób korzystania z telewizji w rodzinie a sposób korzystania z tego medium przez dzieci.
.