Przejdź do treści
Prawo ojca

Prawo ojca

Wszystko co powinieneś wiedzieć

  • Wiadomości
  • Reklama
  • Giełda i gospodarka
  • Inne media
  • Polityczne wieści
  • Sensacja i plotka
  • System przemysłowy

Reklama

Reklama 

WIDEOKLIPY

26 marca, 20166 października, 2017 Brak komentarzy

Charak­terystyczną obecnie cechą reklamy społecznej, która nie dysponuje wyrafinowanymi środkami elektronicznymi, jest silnie emocjonalny charakter: operowanie kontrastami, szokującymi skojarzeniami i

Czytaj dalej
Reklama 

WPŁYW NA DECYZJĘ DOROSŁYCH

21 marca, 20166 października, 2017 Brak komentarzy

W USA w 1988 r. dzieci zadecydowały na co wydano 15,7 mld dolarów) ze względu na ich wpływ na decyzje dorosłych i

Czytaj dalej
Reklama 

PIERWOTNE ZNACZENIE

8 marca, 20166 października, 2017 Brak komentarzy

Jest to jakby pierwotne znaczenie i usytuowanie reklamy we wszystkich jej odmianach. Dzisiejsza reklama jest elementem nowoczesnego marketingu, czyli zespołu

Czytaj dalej
Reklama 

REKLAMA JAKO RODZAJ PERSWAZJI

18 lutego, 20166 października, 2017 Brak komentarzy

Reklama jako rodzaj perswazji odwołuje się do wielu mechanizmów psychologicznych, określających i regulujących funkcjonowanie człowieka. Posługując się dużym skrótem (szczegółowe

Czytaj dalej
Reklama 

WARUNEK SKUTECZNOŚCI REKLAMY

9 lutego, 20166 października, 2017 Brak komentarzy

Warunkiem skuteczności reklamy, niezależnie od jej konstrukcji, celów i odwołań jest przyciągnięcie uwagi odbiorcy, utrzymanie jej koncentracji oraz zapamiętanie przekazu.

Czytaj dalej
Reklama 

RÓŻNE RODZAJE DOŚWIADCZEŃ

2 lutego, 20166 października, 2017 Brak komentarzy

Twórcy reklam pamiętać muszą o uwzględ­nianiu hierarchii potrzeb opracowanej przez A. Maslowa, przy czym nowoczesna reklama zdaje się pobudzać przede

Czytaj dalej
Reklama 

NAJTRWALSZE KONSTRUKTY

18 stycznia, 20166 października, 2017 Brak komentarzy

Jak wiadomo są to konstrukty najtrwalsze, najtrudniej poddające się modyfikacjom. Zarówno zmiany postaw już istniejących “(lub ich elementów: poznawczego, emocjonalnego

Czytaj dalej
Reklama 

ROZUMIENIE PROPAGANDY

30 grudnia, 20156 października, 2017 Brak komentarzy

Przytoczonym pokrótce psychologicznym odwołaniom reklamy odpowiadają konkretne techniki perswazyjne, stosowane w komuniko­waniu masowym.Posługując się typologią M. Gajlewicza przytoczę poniżej przykłady

Czytaj dalej
Reklama 

NAJCZĘŚCIEJ STOSOWANE W REKLAMIE

24 grudnia, 20156 października, 2017 Brak komentarzy

Najczęściej stosowane w reklamie techniki perswazyjne to: Powtarzanie.Podstawowy środek reklamy — odwołuje się do wspomnianego wcześniej procesu uczenia się, bazuje na

Czytaj dalej
Reklama 

DWIE ODMIANY TECHNIKI

17 grudnia, 20156 października, 2017 Brak komentarzy

Technika ta ma dwie odmiany: w jednej z nich widz ma, przynajmniej teoretycznie, możliwość uniknięcia przekazu perswazyjnego, w drugiej zaś

Czytaj dalej
  • ← Poprzednie
  • Następne →

Ostatnie wpisy

  • Regały reklamowe producent
  • Wirówki laboratoryjne 3-Speed
  • Reklama na samochodzie Szczecin cennik
  • Tworzenie sklepów internetowych Kraków – sprzedaż biżuterii
  • Strony internetowe Rzeszów
  • Stojaki reklamowe z plexi
  • Serwis ekspresów do kawy Warszawa
  • Dobre projektowanie stron www Katowice Śląsk
  • Fotobudka na wesele-sposób na zachowanie wspomnień
  • Czy warto zdecydować się na darmowy sklep internetowy?
Prawa autorskie © 2025 Prawo ojca. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Motyw: ColorMag stworzony przez ThemeGrill. Wspierane przez WordPress.