UKAZANIE TYCH SAMYCH ZJAWISK

Moim zamiarem było np. ukazanie tych samych zjawisk widzianych z różnych perspektyw — zarówno przez dzieci, jak i dorosłych oraz wychwycenie ewentualnych różnic w postrzeganiu tych samych faktów przez wszystkich „aktorów” tego „spektaklu”. Taka perspektywa nie upoważnia oczywiście do uogólnień, a próba me jest reprezentatywna. Wydawało mi się jednak, że ważniejsze jest poznanie pewnych subtelności związanych z odbiorem reklam TV przez dziecko, miejscem treści reklamowych w podkulturze dziecięcej, niż dążenie do uzyskania statystycznie istotnych, ale mało ważnych, nie oddających złożoności problematyki wyników.Podejście redukcjonistyczne, dające wiedzę pewną, ale wąską, ograniczoną do wymiernych statystycznie faktów.

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz