KORZYSTANIE Z TELEWIZJI

W udzieleniu odpowiedzi na te pytania pomoże określenie rodzinnego kontekstu korzystania z telewizji, tj. zwyczajów panujących w rodzime, związanych z oglądaniem telewizji, najczęstszych form spędzania wolnego czasu, ewentualnych rodzicielskich zakazów dotyczących korzystania z telewizora i kilku innych zagadnień. Dopiero taka podstawa pozwoli stwierdzić, czy przedmiot moich zainteresowań (tzn. relacje dziec- ko-reklama) realnie istnieje, czy jest w ogóle o czym pisać, co analizować^ Oprócz prezentacji danych tworzących obraz wspomnianych zagadnień, spróbuję pokazać niektóre z dostrzeżonych zależności występujących między zmiennymi. Z uwagi na obszemość zgromadzo­nego materiału i wielość zmiennych ograniczę się tylko do wykorzystania,moim zdaniem, najistotniejszych.

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz