NOŚNIK IDEOLOGII

Wynika z tego, że reklama jako nośnik ideologii i specyficznego systemu wartości ma szansę zaistnieć w naszych nowych realiach, wy­korzystując rozchwianie, jeśli nie kryzys dotychczasowych systemów wartości, wkraczając w pewną pustkę. Wracając do prawideł percepcji reklamy przez dziecko, należy zauważyć, że z wiekiem wzrasta umiejętność oceny reklamy ze względu na jej cechy formalne (ok. 7 roku życia), a dzieci ośmioletnie zaczynają dostrzegać zamysł perswazyjny twórcy, zdają sobie sprawę z jego istnienia. Jednakże krytycyzm wobec reklam jest redukowany przez pozytywne emocje, jakie otrzymuje dziecko — tzw. przyjemności odbioru.

Witaj na blogu! Nazywam się Arkadiusz Dobrzański i prowadzę małą lokalną agencję reklamową. Blog to forma mojej odskoczni, zamieszczam tutaj informacje dotyczące świata mediów. Mam nadzieję, że spodobają Ci się moje wpisy i zostaniesz na dłużej.

Dodaj komentarz